You won't believe

Igår var det supermysigt! Först gick jag ner på stan efter skolan med MLI för att lite snabbt hitta en farsdag-present (jag vet att det blev lite sent men ändå ;P) och för att handla flingor, mjölk och mannafrutti. Det blev två chokladkakor till pappa, som vi sedan fick tillbaka då han ska skära ner på godiset xd Aja, gör inte mig något ;)
När jag kom hem borde jag pluggat. Men det gjorde jag inte, trots att jag skulle ha prov idag. Väntade istället på att Carin skulle komma och leka med mig. Och hon kom sen! :)<3 Vi åt, snackade, försökte dansa på mitt lilla rum, myste och jag masserade hennes fötter ^^. Sedan ringde Hanna också!! :D Underbart att prata med henne igen! Saknat henne alltså och vi ska träffas på fredag(L). Då är det loooov!(Y)!
Vid 20 över 19 sprang jag och Carin ner till bussen för att ta oss till Streeten ;)

Idag hade vi som sagt prov då då, i Marknad för Turism (eller är det Marknadsför Turism? Nee?). Det var inte så extremt svårt till jag kom till sista uppgiften. Då tog det stopp. Jag blev helt tom i huvudet och det enda jag kunde tänka var: "Jag kan ju det här! Tänk, tänk, tänk! Jag kan, jag kan, jag kan!". Men inte. Fick skita i den helt enkelt. Men så kom jag ju på svaret så fort MLI sa det när vi kommit ut och jag hade ju rätt, jag kunde det ju egentligen! Grymt irriterande. Annars gick väl skolan bra ;P Flätade MLIs hår också (Y) Hihi.

Stefan ringde måndags! Chefen alltså x) Han undrade om jag hade lust att jobba kväll varannan helg ett tag framöver! Sade självklart ja, behöver pengaaaaar!! Mina har ju nu gått till Paramore, buss och Bounce. Behöver ju julklappspengar och så ska man väl spara lite till Lanzarote ;) Paramore är ju bara typ 3 veckor bort!! GALET! Carin, fatta hur kul vi ska ha xD<3
Hur som helst ska jag till Coop på fredag för att försöka lära mig alla nya grejor som de fått in. Får se hur det går haha Har ju redan glömt alla PLU-nummer och så ska jag in med massa nytt i huvudet också. Lycka till säger jag bara!

Imorgon är det söndag var jag nära på att skriva xD Eller.. Det skrev jag ju också haha Men jag menar onsdag såklart haha Lite snurrig xP Ska vara i skolan 11.10 för att hinna äta innan matsalen stänger och sedan kommer man inte därifrån förän 16? Halv 16? Något sådant i alla fall. Sketakul. ågon gång mitt på dagen ska vi ha "möte" med Kerstin Sanner också som ska, med våran hjälp, skriva ett brev från skolan till Lanzarote. Bra att få det gjort så fort som möjligt så det bara är att åka sedan ;D

Nu ska jag kolla på tv! Först House, sedan Christine och till slut Brothers & Sisters. Azm. Men vart tog the Mentalist vägen?? Älskar ju det programmet men nu helt plötsligt går det inte längre :'( Nu är det NCIS Los Angeles istället.. Fast det är ju också bra :D Eller, det är ju helt nytt och hann inte se idag men vanliga NCIS äger så det här borde med vara bra x) Fast kommer sakna Mentalist..
Imorgon börjar ny säsong med SYTYCD!!!! Underbart!! :D Bästa programmet(L)
Nej nu ska jag gå!

Jag kanske borde sluta med alla gubbar? Vet inte om jag gillar dom.. Ska försöka! ;*

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

har bara tre saker att säga:

1. jessie är hel-bäst!

2. House är så himla gryyyyyyyym (jag ska bli som honom när jag blir stor)

3. jag älskar dina gubbar, sluta inte! :D :) (; :O :P

2009-11-10 @ 23:11:40
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0