Du luras lite

I tisdags gick jag och Becca på film: Kortfilmspaket - A Different Story. Den var grymt konstig!! XD Helknäpp och skrattade en del bara för att man inte fattade något. Sedan drog vi till Donken innan vi cyklade hem. Då blev det att plugga, packa och fixa mig inför Öland fram till kl 01.15 då jag äntligen kom i säng! Sov ungefär 4 timmar innan jag skulle upp för att dra till skolan. Mötte MLI och sedan bar det av i buss till Öland med Fritidsturism-klassen. Vi guidade, åt, blev giudade, åt, tittade runt, åt, sov på Kastlösa, åt, åkte till Kalmar, åt, åkte till Västervik och gick omkring, kollade på filmer och åt. Och så åkte vi ju  buss i princip hela tiden kändes det som xd. Rätt så kul blev det i alla fall men nu är det skönt att vara hemma.

Imorgon är det skolan igen och sedan film med Becca tror jag. Kommer inte ihåg vilken.

På lördag - Björn Rosenström med Carin!! GRYMT KUL!! Hoppas verkligen det var så att jag fick följa med nu ^^.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0