Hon är ju trevlig hon

Upp tidigt imorse! Spanska först, gick bra. Sedan blev det fotografering och håltimme. Fick vara med om KSIFs roliga fotografering också hihi x) Sedan satt vi vid datorerna i biblioteket och slutade med att jag fick dampanfall xD Kunde inte sluta skratta hahah Hoppas MLI inte blir trött på mig xd hihi. Galet alltså.
Hade sedan Global då vi skulle fixa med våra intervjuarbeten. Slutade strax efter fyra men stannade kvar ett tag i skolan för att bli klar. Den var ju lite lång.. (a)

Efter skolan cyklade jag hem och åt ravioli (tror jag det var), kollade tv och packade väskan innan jag drog till Hanna vid 17. Hon, jag och Tilde skulle ner till stada och kolla Bröllopsfotografen! Så himla synd bara att Tilde inte hade något ID-kort med foto så hon kunde inte köpa Flimmer-kort, vilket gjorde att hon inte kunde se filmen :( Tilde gick hem men jag och Hanna såg filmen i alla fall. Mycket bra! Jag och Hanna hade våra favoritstunder ;)
Efter filmen gick vi till Donken för att köpa paj. MUMS :D. Sötnosen väntade med mig på bussen som kom 20.46(L)

Och nu ska jag snart sova!

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

hahahaha, nah fan. jag garvade ju också.. åt han med tjejrösten, du som rättade mig, alibaba o allt där runt omkring. xD hahahah

2009-10-04 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0