It's embarrassing

Igår kom ju mamma hem från Spanien! Var vaken till halv 01 ungefär, det orkade inte Becca. Vi fick fusk-jeansleggings, trosor, handkräm och armband :) Tacktack!

Imorse började jag halv 12. Hade tänkt sova till 10 men det gick ju inte.. Mamma kom in strax innan 08 då hon skulle hämta något. Sedan höll ju jobbargubbarna på utanför min dörr och de borrade i lägenheten över. Grymt irriterande.

Efter skolan blev det inget stan. Mamma, jag och Becca drog istället till Hageby för att hämta Ester som varit hos djuraffären där medan mamma var borta. Hanna kom förbi med spelet förut också :) Hann prata lite grann bara för hon var tvungen att gå hem och plugga till ett prov imorgon. Kommer sakna henne så grymt mycket nu! Hon ska ju va i Egypten i två veckor!! :D

Nu sitter jag och tittar på Scrubs och ska snart gå igenom spanskaglosorna till på fredag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0