Jag är väldigt osäker faktiskt

I torsdags gick jag på stan med MLI och Beccs. Typ första gången jag går in i affärer på stan på riktigt, verkligen tänkt köpa något! Hittade superfin svart stor jacka och en stor (XXL) vit tröja på Stadium, samt en jättefin stor randig tröja på H&M. Alla från herravdelningen ^^. Älskart.

Igår var det fredag. På håltimmen drog MLI och jag hem hit till lägenheten. Vi kände oss sugna på något gott så vi stannade på Lidl på vägen hem och köpte glass, bananer och choklad! Vi hade helt enket tänkt oss att göra banan i ugn med choklad och glass till. Jaa.. Det slutade åtminstonde med en massa skratt hahaha Inte det godaste jag ätit om man säger så ;) Sedan körde vi ju gh också såklart!
På kvällen blev det ännu mer gh med mamma, Jens och Becca.

Imorse vaknade jag vid 10 :) Började fixa mig för en dag med HannaPannan. Vid 11 fick jag sms från MLI att jag skulle kolla mailen och att jag antagligen skulle bli glad. Så sprang och satte på datorn men den skulle självklart krångla -.- När jag äntligen fick fram mailen fick jag veta att vi verkar fått en praktikplats!! Underbart!! Det ligger någonstans i Spanien, är jättefint och stort och vi får både fickpengar och mat :D Då ska vi vara där i 2 månader i sommar. Shit.. Fan va kul! Galet haha.
Sedan fick jag skynda mig på för att bli klar till halv 13. Hanna och jag drog ner på stan, Hanna köpte örhängen och jag köpte present och hårstylings produkter. Hoppas de är bra ;P hah. Sedan gick vi hem till Hanna och tittade på film. Hon ska göra en filmanalys till filmkunskapen så vi såg på Forrest Gump :) Har väl sett den typ 7 gånger eller något nu haha. Efter det satt vi vid datan, snackade och åt kebab :D Hur mysigt som helst var det idag och jag kommer sakna våra snack, garv och våra småknäppa diskussioner! Kommer kännas jättekonstigt att inte ha dig bara två gårdar bort som vanligt Hanna. Men du har ju i alla fall lovat att ringa på måndagen efter du kommit hem! ;D Puss på dig!<3

Imorgon ska vi på kalas i Sörping. Lilla kusin Calle blir 9 år. Ska vara där vid 15 :) Blir mys att träffas alla och ska ta med gh dit hihi (a) (beroende!).

Funderar på att köra lite gh nu faktiskt..

Puss


Kommentarer
Postat av: hannalu

vi hade det jättemysigt ikväll! det är så bra att jag har dig! puss, puss, puss

2009-10-24 @ 21:25:52
URL: http://hejhannaa.blogg.se/
Postat av: MLI

hahah. bäste banan! (med norsk brytning).!

Lanzarote ska vi till Jessica! ;) hahaha

2009-10-25 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0