Jag blir galen!

Igår var det lördag. En jävligt seg lördag om jag kommer ihåg rätt. Skulle plugga men Petter var på mig hela tiden så blev att leka med honom mest när han va hemma. Inte för att det gjorde mig så mycket egentligen, hellre det än att plugga, men det kanske hade varit smartare att göra det jag skulle. Fast jag vet ju inte riktigt vad jag ska göra.. Vet att jag har mycket som behöver göras i skolan men vet inte riktigt hur jag ska ta itu med dem. Pluggade i alla fall Natur och Samhäll igår och nu har jag pluggat Samhäll och Spanska. Ska väl ta och läsa igenom Naturen igen några gånger inför imorgon. Fy fan vad det här är tråkigt. Däremot ser jag fram emot att ha det gjort. Älskar känslan av att vara klar med någonting, åtminstonde om det gått hyfsat bra.
Något annat jag ser fram emot är filmen med Becca imorgon! Ska se Unmade Beds. Den verkar bra :) Hoppas bara hon får arslet ur vagnen i tid för att hinna fixa Flimmer-kort. Hon kommer ju liksom inte in utan det, det har vi ju märkt..

Om bara två dagar får Petter komma hem! Underbart när allt mer eller mindre går tillbaka till det normala.<3

Nej om man ska läsa lite Natur nu då...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0