Just more of me to love

Sov hos moster Mia igår till idag :) När jag kom dit målade vi en fotbollsspelare på väggen (kommer inte ihåg vad han heter..). Skitsnyggt blev det!! Nästan så jag vill ha likadant i mitt rum ^^. Sedan skulle Calle på klassdisco! Mia skulle hålla i discot med en annan mamma och jag bestämde mig för att följa med. Kände mig lite obekväm där bland alla galna 3or xD Men jag fick ju chips, godis, läsk och korv med bröd och så var jag ju med på limbo en gång också haha Ganska svårt att köra med de där kortisarna så åkte ut först.
När vi kom hem igen åt jag pizza innan jag och Mia målade upp två idrottskillar till på väggarna. En basketspelare och en innebandyspelare. Skitcoolt ;) Kusinerna blev superglada! Hade datorn kopplad till en projector om ni undrar hur vi gjorde hah.
Idag åkte jag och moster till gmormor och hälsade på. Sedan tog jag tåget till Blacka 14.01. Har städat och ätit karelsk gryta. MUMS.

Imorgon är det skola igen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0