Mucklornas värld

Igår blev det inte riktigt som jag planerat... Jag skulle gå på film med Hanna mfl, gå hem och äta, se på film med Becca och sedan gå på Björn Rosenström på Otten. Efter det skulle Carin följa med hem till mej ett tag, kanske sova. Meeeeen inte då. Gick på filmen med Hanna, Michan, Tilde och Ella som bestämt, så så långt var allt bra :). (Veronika bestämmer sig för att dö, vilken va rätt bra o lite smådjup. Ella somnade och det var en svensk låt med i den amerikanska filmen xD) Sen drog jag hem och åt men eftersom jag glömde ta med spelet till Michan på filmen så gick jag över med det någon gång efter 18. Supersnällt folk och jag fick till och med stanna ett tag :D Sedan började det. Hade hämtat biljetterna till Unmade Beds samtidigt som jag hämtade ut de andra. Men sedan fick jag höra genom pappa att Becca inte längre ville gå på filmen... Så ringde Maja och frågade om hon ville gå med mig, och det ville hon!! :D YAAY! Men så hade Carin messat och sagt att det inte blev något med Otten. Hennes bror hade ringt och frågat om det var säkert att vi skulle komma in och de sa att vi inte skulle det... Så inget med det alltså. Och sedan kom inte Carin överhuvudtaget :( Och efter Unmade Beds kunde inte Maja följa med hem till mig heller :( Vi gick upp till Malin och åt lite smörgåstårta innan hennes mamma skjutsade hem mig. Blev helt enkelt att köra lite gh själv innan jag gick och lade mig.. Superkul.

Idag borde jag plugga men tror ni jag orkar det? Nej, nej. Körde gh innan jag tog tåget till Blacka vid 15.01 och nu sitter jag här. Sprängmätt efter god mat och med dåligt samvete för att jag inte pluggat något och för att jag vet att jag inte kommer göra det heller..

Imorgon börjar jag skolan 13.45 ;) Bara Marknadsför Turism. Sedan Street!(L)

Puss

Kommentarer
Postat av: hannalo Mc flow

sötis då! Klart du får hänga med oss, the more the merrier eller hur faen man säger (pluggar engelska just nu om du undrar varför jag flummar(a)..) puss<3

2009-10-11 @ 18:21:34
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0