My word is good

Nu ska jag borsta tänderna, fixa håret och packa. Sedan bär det av mot Sörping! Ska leka med kusinerna, hjälpa till att måla, kanske gå på disco och sova över ;) Mysigt mysigt. Var hur länge sedan som helst som jag träffade trollen i Söderköping så ska bli kul! Jävligt mycket buss och tåg bara xP Eller.. Jaa först buss, sen tåg och sedan buss igen. Sedan tåg och buss imorgon med ;P Får se om jag läser lite eller om jag börjar med uppsatsen om hjältar. Om jag orkar vill säga x)

Nu måste jag skynda mig! Bussen går om 35 min!!

Puss

Kommentarer
Postat av: hannalu

saknar dej med lilla grisen! (om jag är skitunge är du en liten gris, du vet att jag gillar grisar fett mycket! har till och med en grissamling ju..)hahhihihohiohohwhwhwhw, PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, du är baest, jag är en nörd!

2009-10-17 @ 16:41:26
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0