Nu börjar jag tröttna

Sitter i biblioteket med lilla MLI och skriver till massa hotell utomlands! Har fått ont i nacken och det börjar spåra ur lite smått. Spanskan börjar 14.40 så ska väl gå upp till skåpen om inte så länge. Efter skolan ska jag ner på stan med Becca. Hon ska köpa smink tror jag det var. Sedan ska jag till Hanna och hämta spelet och snacka lite skit ;) Det har jag saknat! Hon pluggar ju för fan hela tiden stackarn..

Nu ska jag spotta ut tuggummit och se om jag kan hitta nåt mer hotell!

Puss

Kommentarer
Postat av: hannalu

saknar dej så himla mycket nu när vi inte hinner ses och kommer sakna dig ännu mer när jag åker! buhu.. det känns som en bit av min själ fattas när jag inte får min dos av skitsnack med dig! puss jessi-loo<3

2009-10-21 @ 19:39:46
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0