OMG it so works

I onsdags blev det ingen dans, Carin var sjuk. Så stannade hemma i Blacka, läste, tittade på film och gick promenad i skogen. Läskigt haha ^^. I går blev det ungefär samma som dagen innan, fast utan promenaden xP Ganska tråkigt med andra ord. Idag tog jag tåget in till stan och träffade Carin!! Yaay :D Vi drog upp till lägenheten och spelade massa gh, åt, dansade, och spelade gh igen! Sketakul :D Carin blev galen i det haha Bästa ;) Och mamma den galningen var med på slutet också innan vi tog bussen ner till rese. Tog tåget hem hit och sitter nu med Becca och Elin bakom ryggen. De ser på skräckfilm och jag vägrar vända mig om! Gjorde det en gång förut och då fick jag se en sådan där äcklig död tjej. Glöm att jag gör det igen :S Räcker fan med alla ljuden jag hör!! Huhu xD

Imorgon är det lörda. :) Ska Träffa Maja! Får se vad vi hittar på ;) Sedan ska de fira mormor på pizzerian, kanske drar dit ett tag och käkar lite pizza.

Fan vad svårt det är att inte vända mig om!! Vill se vad som händer samtidigt som jag inte vill se då jag vet att jag inte kommer kunna sova eller vara ensam på väldigt länge xP

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0