Skapa

Jag fick ett halsband av Petter förut. Kände att jag måste notera det. Han satt och pärlade vid köksbordet när jag gick förbi - "Titta inte! Det är till dig". Så kom han med det sedan, urgullig. Ett halsband med för mig helt random-satta pärlor, men jag är helt säker på att han tänkte något särskilt när han valde ordningen, något som bara han vet. Han kan vara hur söt som helst när han känner för det. Nu när han har fått tillbaka sitt vanliga skiftande temperament är det inte lika vanligt längre.
Har halsbandet på mig just nu och funderar på att hänga upp det på en spik på en av väggarna i mitt rum.<3

Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

naej så sött! :) puss

2009-10-19 @ 17:56:30
Postat av: Tilde

Så himla gulligt, jag skulle lätt ha på mig ett sånt halsband varje dag, bara för att det är en sån tanke bakom. Så rart!!

2009-10-19 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0