So what?!

Då sitter man här igen då! Skolan var väl som vanligt en helt vanlig fredag, förutom en sak. Glömde dn fucking mobilden hemma i Blacka imorse!! ;O Så då har jag kännt mig helt lost hela dagen.. Och när jag kom hem såg jag att jag fått 4 sms och 2 missade samtal. xP Samtalen var från chefen, samt två av smsen. Han ville att jag skulle komma och jobba fick jag reda på sen men då var det för sent. Lite synd då jag behöver pengarna. Får väl helt enkelt hoppas på att få lite jobb på lovet ;P De andra två smsen var från Becca och Carin (som inte svarar nu xd). Att man kan vara så beroende av en sak! Jag kan inte vara normal utan mobilen och är jag utan den tänker jag på det hela tiden. Kunde inte lyssna på musik, varken på bussen eller tåget, jag kunde inte smsa någon och jag hade ju inte kunnat ringa någon om det hade behövts! Galet..

Fy fan vad kallt det är ute nu! Tror jag ska frysa ihjäl. Och i skolan är det ju inte mycket varmare, går med andra ord och fryser hela dagarna. Förstår inte hur jag ska klara av den här vintern.

Gjorde andra delen av spanskaprovet i onsdags och fick tillbaka resultaten idag. Gissa vad jag fick :D(Y) Muy bien, por supuesto ;)

Nej nu ska jag kolla runt lite på Facebook innan jag går och retar Becca lite som sitter och spelar tv-spel!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0