15 delat på 1 4 4 0

Hade första egna mentorsrådet med Marie-Louis idag 11.30. Gick väl bra ^^. Sedan hade vi turism, håltimme och spanska. Fick reda på att vi ska till Öland nästnästa vecka! Sova borta 7de till 8de och alla ska guida lite i bussen haha. Kul ;P På håltimmen satt jag och MLI och pluggade spanska, svenska och engelska. Vi är ju bäst alltså (Y)

Efter skolan drog vi ner på stan som vanligt x) Var vrålhungriga så skulle gå och äta. Men då är det ju bra om man kan bestämma sig vart man ska gå också.. Tog typ 45 min! xD Mycket bra. Blev i alla fall Gu va gott till slut ;) Tog kebabtallrik och fan vad mätt jag blev! Är fortfarande mätt haha. Sedan skulle vi, mätta och belåtna, gå runt och hitta något att köpa till Hanne som fyller år imorgon! GRATTIS DIN LILLA SKITUNGE!!(L) Blev ett par örhänge, tuggummin och choklad <:o). Hoppas hon blir glad :) Stackarn får inget riktigt kalas, ska fira henne på sjukhuset imorgon :') Så blir att dra dit direkt efter skolan!

Har inte hört något nytt om lillebror men det kan ju bara tyda på att inget är värre i alla fall.

Nu ska jag väl plugga till svenska-provet imorgon då... Huhu.

Puss


Kommentarer
Postat av: MLI

vi är bäst <3 :)

rolig tid du la in detta inlägg föresten - 18:57:57

haha

2009-09-24 @ 21:48:06
Postat av: MLI

OCH GRATTIS HANNE OCKSÅ!

2009-09-24 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0