Cause I'm going faster

I lördags kom Eli (Siws mamma) och sov hos oss för att ta hand om Hanne och för att vi skulle slippa vara ensamma hemma när de andra är på sjukhuset. Vi åt pizza och tog det lugnt och försökte att inte tänka alltför mycket på vad som hänt. Igår åkte vi och hälsade på dem. Var på sjukhuset i 3-4 timmar. Det var jättesvårt för mig i början, hade svårt att hålla tårarna borta då det gjorde ont i hjärtat att se Petter så annorlunda. Han sprang omkring och var överenergisk men han tog avstånd från oss, han kände inte igen oss... Det var som att det var första gången vi träffades, åtminstonde till en början. Vi tog en fika i cafeterian och lillkillen drack upp min Pucko haha :') Sedan gick vi ut och lekte i lekparken. Han var betydligt bättre än dagen innan, men inte i närheten av normal. 

Idag var det skola som vanligt. Var skitskumt och känns som att jag tappat tidsuppfattningen helt xD Plockade svamp på Naturen, men det är ju det vi är bäst på MLI ;)

Nu är jag i alla fall hemma. Ska äta när mamma kommer hem x) Ska på streeten sen. Fick reda på att Carin inte ska byta i alla fall! :D(Y) Sedan blir det väl att plugga spanska, engelskan har jag redna läst ;)
Imorgon blir det nog att hälsa på lillebror igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillebror kommer bli bra igen Jessica. Han behöver lite tid bara :)<3



Jah, haha. Svampplockning gånger två på mindre än e vecka är inte dåligt av oss! DÄR ÄR EN SVAMP! OCH DÄR! haha <3

2009-09-21 @ 22:04:53
Postat av: MLI

glömde skriva namn.. :P

2009-09-21 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0