Don't let me down

Har pluggat på spanskan till imorgon nu! Hoppas bara jag kommer ihåg alla sen.. ;P Har spanska på morgonen, sedan mentor och till slut ska jag till Arbetets Museum med Globalen.

Åkte med pappa in till stan imorse vid 06.10. Är så trött på morgonen och inte speciellt pratglad så när pappa försöker få igen ett samtal med några frågor blir svaren oftast "aa", "mm", "nee" och "okej" x) Fixade mig hos mamma och tog cykeln till skolan.

Becca sitter nu och äter päron och försöker övertala mig att titta på Scary Movie 4 med henne sen. Klarar inte av skräckfilmer, inte ens när det bara är parodi haha xd (a) Får se hur det blir, kanske ser lite i alla fall ;P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0