I don't know why

Skööööönt att börja 11.40 idag! Hade engelska (Y), samhäll och svenska (inte fullt så kul...). Efter skolan drog jag ner på stan med Becca för att köpa julklapp till henne. Börjar som sagt tidigt ;) hih. Efter det blev det att ta buss hem och äta innan jag och Beccs åkte till sjukhuset för att hälsa på Petter(L) Han var lite bättre idag. Men har nu fått reda på vad det är. Virus i hjärnan. Fast dom vet inte vilket virus men han ska få medicin tre gånger om dagen i 2-3 veckor. Får se hur länge han behöver vara kvar på sjukhuset. Springer som en galning gör han i alla fall hah. Är jätteglad hela tiden :) Vi lekte häst, flygplan, spelade biljar och pingis och lagade mat åt varandra haha Mysigt. Kanske drar dit imorgon igen, eller så går jag ner på stan med MLI :) Får se. På torsdag ska jag dit i alla fall! Då fyller Hanne år och vi ska fira henne lite smått i cafeterian på sjukhuset. Synd om henne som inte får vara  med resten av familjen...<3 Ska köpa något fint till henne.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0