I will never be like you

Skola som vanligt, förutom att vi hade två samhällslektioner... -.- Lite småtråkigt. Och nu har vi plötsligt fått massa läxor känns det som, jag och MLI som hade det så lugnt och bra x) Fan säger jag bara.

Efter skolan cyklade jag hem och pluggade lite samhäll innan jag tog bussen till Blacka vid 16. Mötte Elin nere vid Vägträffen! Var ett tag sen, måste ses snart :)

I Blacka var allt som vanligt samtidigt som det inte alls var det. Kan inte beskriva känslan riktigt. Petter var ute på studsmattan med en kompis och när jag kom hoppade han på mig, jag fick massa kramar och pussar<3 Sötaste ungen i världen! Märker verkligen att han är mycket bättre! Jag åt i alla fall nudlar innan jag fick skjuts hem till mamma igen av Siw. Ska dit imorgon igen och sova kvar, har ju faktiskt studiedag på torsdag ;) AZM!

När jag kom hem till mamma var Jens här. Vi spelade Guitar Hero ett tag, sedan blev det dags att plugga, kolla hotell och kolla The Mentalist :D

Ska sooooovaaaaa(L)

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

Så glad att Petter mår bättre! :) jooh, jag sitter nu och ska skriva ett av våra typ 15 arbeten. xD så himla lost känner jag mig.

2009-10-01 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0