Like there's no tomorrow

Tog tåget imorse! ;O Glömde trycka ner kortet xD Gick på och gick snabbt in och satte mig, först då kom jag på att jag höll busskortet i handen men inte stoppat i det i en sådandära låda hihi Messade och berättade för Becca som tyckte jag var helt dum i huvudet x) I övrigt gick det bra men var i stan en hel timme innan skolan började så messade Fäton och bad henne komma tidigare. Fick vänta i typ 20 min men sedan kom hon :) Lovade att vi skulle äta på stan mellan lektionerna (har håltimme på 85 min..) och hjälpa henne med spanskan. Och så blev det (Y) Åt pannkakor på Paus medan MLI åt sallad. Fast spanskan tog vi i regnet på väg tillbaka till skolan.

Spanskan är så grymt svår! Då jag inte har haft spanska på ett helt år har jag glömt bort i princip allting... :( Fattar inget haha xD Sitter och pluggar på glosorna vi har till på fredag så hoppas att jag lyckas dunka in dem i skallen ;P

Efter skolan blev det då stan igen. Kollade skor (dom jag vill ha var slut... T_T) och mobiler innan vi köpte naturgodis och satte oss i kupolen. Var osäkra på om man fick äta sånt där men köpte en varsin dricka, då får de väl ändå inte köra iväg oss? Hade tur i alla fall för det gjorde de inte ;) hih.

Imorgon börjar vi 08.10 med Global. Hittills har det varit rätt så kul så hoppas bara att det ska fortsätta så :) Sedan blir det en massa lektioner med vanliga klassen innan vi slutar vid 16... huhu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0