Not to fast

Var på DDD i Olai-parken. Frös nästan ihjäl! Sedan blev det Paus med MLI och Lelle, dock ingen mat för mig. Ska försöka spara lite pengar nu till mobil och resor hihi. Efter stan, tillbaka till skolan för att ha Global. Sprang runt på stan och intervjuade folk, fotade och filmade. Skitkul haha xD

När jag kom hem blev det pirog och konsum för att panta burkar innan jag drog till Hanna. Gick ner till stan för att gämta biobiljetter och hon skulle köpa en skitfin tröja (som jag ska sno av henne någon gång (;). Gick sedan hem igen och satt i Fridas rum och snackade i någon timme. Sen blev det dax för bioooo!! Såg Inglorius Bastards som var riktigt bra! Brad var stencool ;) Hah. Älskar bio alltså.

Imorgon ska man då på öppet hus på Norrköpings Flygplats med Marknadsför Turism-klassen. Kan bli intressant :) Vis fyra ska vi vara vid Ensjön.

Nu är jag trött som fan, bör väl gå och lägga mig så jag inte är helt död imorgon.

Carin, du får ju inte sluta på streeten heller :(

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahw. Men ska kanske börja på FU. Du med? :D

2009-09-12 @ 10:26:29
Postat av: hanna

jättemysigt med bio ju! måste se flickan som lekte med elden också snart!!!!:D hi, <3

2009-09-13 @ 19:55:09
URL: http://hejhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0