Nu är det eran tur

Gick till skolan idag med tyngsta väskan NÅGONSIN! Böcker, gympakläder och den där jävla inspelningsapparaten xd. Jag trodde verkligen att jag snart skulle gå sönder haha. Sedan när vi kollade på film på Globalen hade jag ont i nacken och jag mådde illa :S

På gympan blev det beep-test då... -.- Fy alltså, inte speciellt nöjd men förbättring sedan sist i alla fall. (Y)

Lämnade böcker och apparat i skolan så väskan var inte fullt så tung när jag småsprang ner mot stan för att ta 117 till sjukhuset. Becca gick på vid kyrkan så vi åkte resten av vägen tillsammans. På sjukhuset skulle vi då fira lillasyster Hanne som blir 8 år idag! Vi blev sammanlagt 15 pers på "kalaset" i cafeterian. Blev tårta till alla och även pucko, och glass till mig ;) MUMS. Efter fikat drog en del av oss in i lekrummet. Spelade pingis och biljard. Suger på båda, men kul är det! ;D Fick skjuts av Mats till dansen! Supersnällt :) Dansade till jag trodde jag skulle svimma, på riktigt. Galet kul men fan vad trött jag blir haha xD.

Petter blir hur som helst bättre och bättre :) Varje gång jag träffar honom märker jag en liten skillnad från förra gången. Underbart<3

Imorgon blir det mys med wook!

Lördag= soft hos Hann(L)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0