Real world

Lugn dag med endast en lektion ;) Hade spanska 10 över 8 till 20 i 10. Sedan drog jag och MLI ner på stan för att göra turism-läxan (=fråga något turistföretag om deras affärsidé). Hade lite svårt att välja vart vi skulle gå så irrade runt ett tag. När vi var klara blev det att köpa lite naturgodis(L) på ICA. Blev i alla fall billigare än sist!! ;P hah. På vägen hem stannade jag utanför DeGeer för att snacka lite med Hanna och Michan med fler :) Och Tilde sen haha. Trevligttrevligt! Bestämde att jag och Hanna kanske ska springa på söndag. Hon skulle höra av sig ;)<3

Blev att softa lite framför tvn innan jag drog till gmormor för att intervjua henne :D Skitcool x) Blev ganska bra men kanske lite för långt hah. Får klippa lite med hjälp av Mats.

Nu blir man du borttvingad av pappa...

Puss



Gammelmormor och gammelmorfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0