It's nothing that would kill ya

Ensjön igår. Rätt kul. Femkamp som vanligt, sedan mat, sång, skratt och roliga hattar. Efter det blev det att dra upp till lilla stugan och lägga sig i sängen. Jag, Sebbe, Becca och Alex låg och kollade nån film på tv till jag blev så trött att jag typ somnade. Blev dock lite störd av Sebbe några ggr så somnade aldrig helt haha ;P Åkte hem vid halv elva så jag kunde få sova lite innan jag skulle börja jobba kl 07 imorse... Stod därborta 20 i 07 men Katharina kom inte förrän typ prick xP fast vaknade till lite då i alla fall haha.

Nu är jag då hemma men är grymt trött. Skulle stuckit ut och sprungit med Hanna<3 men lade mig på sängen direkt när jag kom hem och var nära på att somna så fick säga ifrån men lova att nästa gång, då springer jag även om jag inte orkar ;). Har bara legat stilla i sängen från att jag kom hem men nu ska jag ta en tur till köket och äta mat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0