Vad väntar du på?

Igår var det virus i datorn så kunde inte vara inne alls. Lite tråkigt men faktiskt skönt på samma gång. Blev tv istället ;P hah. Nej men ärligt talat så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde igår.. ;o  Kan inte vara bra xD Aja hih.

Idag skulle jag träffat MLI men det blev tyvärr inte tid för det då jag skulle städa, och det var meningen att jag skulle övningsköra med. :( Men ska ringa henne sen när hon har klippt sig ;) Hoppas hon blir nöjd den här gången!

Imorgon är det skola igen. Fast på förmiddagen är det Don't Drink and Drive (DDD) på eber. Efter skolan blir det DAAAAANS!!(L) Underbart att streeten börjar igen! Och så får man ju träffa dockan oxå :D Älskart!

Nu ska jag kolla runt lite på datan, snacka med folk och kolla lite tv ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0