Alla dessa små..

Jahopp, då har man gjort av med pengar igen då.. Måste sluta nu! Var på stan med MLI igår och gick runt och kollade lite. Jag köpte två linnen (bara 29,50 kr styck!!), två bh:ar, en maskara och Elins present. Vid halv ett, när det är som mest folk på Paus, skulle vi äta. Vi fick vänta lite innan vi hittade platser brevid en liten tant som satt där sjäv och åt :P Sedan gick vi till de snygga killarna på 3 för att höra om de har någon tjänst som gör att det inte blir så dyrt att ringa/ ta emot samtal när jag är i Paris. Han fixade det sådär *knäpper med fingrarna* och det kostar bara 29 kr/månaden och det kan jag stänga av så fort jag kommer hem. Smart som jag är glömde jag att fråga HUR mycket det kommer kosta att ringa.. Men det ska jag snart kolla upp på hemsidan ;)
Efter det tog vi en sväng till Akademibokhandeln då Emelie skulle titta efter en bok om Kapstaden. Slutade med att jag gick därifrån med tre böcker och Emelie ingen. Men det var bara för att det var 3 böcker för 149 kr! Klipp ju.. ^^
Kvart i 15 gick jag nerför Drottninggatan mot Zalong Nivå. När jag satt där inne och höll på att bli klippt kom lilla Karin :D Vi pratade lite innan hon var tvungen att springa till bussen :(
Jag vet inte om jag är nöjd eller inte med hur håret blev men det är fan skönt med kort hår höhö.
När jag var klar tog jag 117 till mamma och packade innan jag åkte till Blacka med Siw, Eli, Hanne och Petter.

Kanske borde plugga nu men... Vi får se. SWOT-analysen hade jag tänkt bli klar med nu på lovet i alla fall.. xP

I förrgår träffade jag ju Hanna! Vi gick och hyrde Luftslottet som sprängdes, såg den och bara snackade i några timmar :) Helskönt att inte ligga efter längre. Fast.. Har ju New Moon och sista Harry Potter-filmen kvar hehe. Får bli att se dem någon dag snart.

Nästa söndag (den 18:e) åker jag till Paris. Galet, kan inte fatta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0