Denna sida upp

I lördags kom lilla snälla moster Mia och hämtade mig i Blacka så att jag hann lämna tillbaka en film (som skulle lämnats in 4 dagar tidigare..) och följa med upp i lägenheten ett tag. Efter jag jobbat tog jag bussen till lägenheten och sov där med mamma och Anita för första gången hihi :D. Ännu roligare var ju att Hanna sov med mig där igår till idag! :D Fast det är ju grymt pinsamt att jag missade att gratta henne, hon fyllde ju fan 18 igår den skitungen!! Och jag, som är helt snurrig i huvudet (ännu mer än vanligt den här veckan) tänkte att det inte är förrän nästa söndag (nu den 18e) som hon fyller. Men inte. Men jag skäms kan jag lova! Och jag struntar i att du tyckte det var roligt Hanna, det är ju när jag är såhär snurrig som du ska slå till mig och säga åt mig att skärpa mig!<3

Efter skolan idag gick jag till Forex med Emelie och växlade pengar. Skönt att vara klar med det! Sedan mötte jag Becca, Frida och Malin vid Halvars (där de ätit sin 2a glass för dagen). Becca och lilla Hjelm följde med mig på stan ett tag, gick till killarna på 3, köpte solglasögon och tandborste och kollade runt lite. Jag köpte McDonalds och åt i lägenheten innan vi cyklade hem till Ektorp.

När jag kommit hem borde jag egentligen satt mig och skrivit om Peking direkt men kände för att göra något nyttigare, nämligen att bestämma kläder till fredag, lördag, söndag, packa lite till Paris, lyssna på musik och flytta ut min säng till vardagsrummet (inte så smart kom vi på sedan då jag har sovmorgon till 09.10 medan mamma ska gå upp 04.45 och Becca börjar vid 08...).

Imorgon åker mamma till Danmark vilket betyder att jag och Becca drar till Blacka till torsdag. Men först ska Elin Pelin hjälpa mig att plugga :D Supersöt.

Puss


Kommentarer
Postat av: hanna

knasigaste jessie! vet att du gottgör mig nästa år, firande tre dagar i rad? (a) <3

2010-04-13 @ 18:25:45
Postat av: MLI

din lilla snurrmaja..! ;) hahaha, o du o dina killar på 3. xD!!!

2010-04-14 @ 21:12:47
Postat av: Tilde

nu updaterar du lite dåligt tycker jag...

2010-04-26 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0