Din tidsuppfattning är ju lika med noll i alla fall

Första turen till IKEA för i år! Tror jag.. Hur som helst, jag och Becca tog bussen till stan i morse kl 10 och runt 20 i 11 kom moster Mia och lilla Filip och hämtade oss. Först hämtade vi Calle i Mjölby och sedan åkte vi till IKEA då då. :) Jag köpte ingenting! Är väldigt förvånad faktiskt. Istället betalade jag lite grejer åt Becca, mamma och Siw så det kändes som att jag köpte något :P

Nu när jag kommit hem har jag läst lite (läste ut Den förlorade symbolen av Dan Brown igår och har precis börjat på Gucci Krigen av Jenny Gucci) och så har jag städat. Skönt att ha det gjort!

Nu har vi fått nycklar till nya lägenheten! :D Det är visst inte samma nyckel till vanliga dörren och till min dörr så jag kommer antagligen aldrig gå in genom vanliga, jag har nu bara nyckel till min. Men det gör ju inget ;P
Lägenheten ska besiktas imorgon förmiddag och då får vi veta om de kommer byta ut mitt golv eller inte och vad de kommer göra åt att mitt rum är fuktskadat. Jävla snö...
Ska bli riktigt kul att få komma dit nu nästa vecka i alla fall och äntligen få börja tänka på hur jag vill ha det. Och så kanske det blir att sova där någon natt med ;)

Nu ska jag nog gå ner och ta flingor eller något, och se hur det går för nintendonördarna (pappa och Becca).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0