My head is off the ground

Ledsen folks, har varit upptagen med att;

* baka bullar och snacka med Elin

* fira påsk med familjen Blosse-Groth

* fika, skvallra och gå på Jennys mode show med tjejerna

* ha Maja här som sovit över

* gå promenad och äta årets första Halvars-glass med Elin, Sebbe och Becca

* gå på bio med H, M och T (=tjejerna)

* fira Alex och Karro som fyllt år

* jobba, sova, läsa, plugga

Är faktiskt hur skönt som helst att inte behöva tänka på att jag måste gå in på datorn och skriva på bloggen. :P Fast jag hoppas lite att jag ska bli bättre i fortsättningen hehe.

Idag vid halv 18 ska jag vara hos Hanna. Vi ska kolla på film och bara prata prata prata :D Saknat dig!
Imorgon ska jag gå på stan med Emelie och vid halv 15 ska jag klippa mig! :D Ska bli hur skönt som helst.
Efter det vet jag inte vad som kommer hända på lovet. Åker till pappa imorgon och så ska jag träffa Karin någon dag. Kanske träffar Maja och Elin något med också och i helgen ska jag jobba igen.

Nästa vecka tömmer vi mitt och Beccas rum och så ska jag packa för söndagen den 18.... åker jag och MLI till PARIS! :D AZM. Känns helskumt höhö men ska bli hur kul som helst.
Den 21 är vi hemma i Sverige igen och den 24 går sista stora flyttlasset! Samma dag som jag och Emelie drar till Stockholm för att se The Last Bounce hihi.

Nu ska jag äta! Får se när jag skriver igen ;P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0