Bara för att ni saknat mig

Halli hallå!
Har gjort en Hanna och struntat i bloggen ett tag! Men ehm..

* Jag har varit på Elins land
* jag har varit ute
* jag har kollat på film
* jag har varit hos pappa
* jag har varit hos mormor
* jag har suttit i öltält
* jag har åkt karuseller
* jag har jobbat
* jag har varit på bio och sett Inception
* jag har sovit hos moster i Söderköping
* jag har ätit glass
* jag har gått på marknad
* jag har sett på fyrverkerier
* jag har varit vaken länge
* jag har pratat med främlingar
* jag har ätit god mat
* jag har dansat
* jag har lyssnat på live-musik

Det får väl sammanfatta lite smått de här dagarna då jag inte skrivit på bloggen.

Idag har jag jobbat och imorgon börjar skolan. Helt galet! Fast det är nästan lite skönt att komma igång igen, hoppas bara att det här blir ett roligt och inte stressigt eller för svårt läsår. Det är ju mitt sista.. Helt sjukt! Mitt sista år i skolan (om jag nu inte mot förmodan väljer att plugga vidare någon gång)! Sedan får vi se vad som händer, jag har ju mina planer ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: hannalu

eftersom du gör en hanna; får väl ta en filmkväll snart igen så att jag kan göra en jessica och somna mitt i filmen. haha, sötnos då! <3

2010-08-22 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0