I'm still an animal

Hello again! Igårkväll blev det utgång med Hanna, Michan och Jenny! Det var inte så mycket folk ute men lika kul ändå. Fick dock ont i knänen mot slutet (efter att ha dansat i nästan 3 timmar). Känner inget längre så det var nog inte så farligt i alla fall ;)
Började dagen med att gå till vårdcentralen i Kneippen för att kolla upp min tå. Har halvt tappat känseln i vänstra stortån och har haft så i ca 2 veckor.. Jag var där 09.50 och fick sedan en tid 11.30. Hade mer än en timme på mig att göra absolut ingenting. Satte mig först ett tag på en bänk utanför vårdcentralen och glodde. Ringde Becca, ringde mormor, smsade Elin. Sedan gick jag in på ICA och kollade runt lite och köpte till slut en Pucko och en Kaffe-latte. Satte mig utanför ICA på en stentrappa och drack och pratade med gmormor i ungefär 40 min. Fick sedan reda på att det inte var något farligt, att jag antagligen haft för dåliga skor med låg sula och att känseln snart kommer komma tillbaka igen. Frågade även om mina bröstsmärtor som jag haft några gånger nu, men det trodde hon bara var stress. Känner mig inte mer stressad än vanligt, måste ha varit resan.
När jag kom hem höll jag på och städade (och åt mat hos mormor) fram till strax efter kl 18 då Hanna kom. Inte långt efter det kom Michan, och Jenny kom någon gång efter 20. Lika trevligt som alltid när vi träffas!

Nu är jag i Blacka. Kom precis hem från grannarna där vi suttit ett tag och ska väl snart gå och lägga mig. Är ganska trött. Somnade till och med lite i soffan innan maten förut!

Imorgon tar jag bussen till stan igen för att packa om och sedan bär det av mot Elins land!

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0