I've been to heaven, I've been to hell, I've been to Vegas and God knows where

I lördags var det grannfest på kullen i Blacka. Elin kom och gjorde mig sällskap i regnet, tack för det!<3
I söndags hade jag mensvärk och spydde tre gånger. Inte kul när det blir så.. Väldigt smart att inte se till att ha med sig tabletterna när jag åker.. Blev i alla fall bättre mot eftermiddagen så jag städade badrummet och åkte sedan hem till mamma och tabletterna.
Svängde förbi morfar på vägen hem och plockade på oss några äpplen så att jag och Becca kunde baka äppelpaj! Får se om vi bakar något annat idag, har ju några äpplen över.

Igår var det skola igen. Drog hem på håltimmen och åt nudlar. Efter skolan gick jag ner och solade med lilla My. Det var ett tag sedan. Kände att jag behövde bättra på brännan lite, har ju bleknat rätt så rejält sedan jag kom hem (inte för att jag var speciellt brun då heller men ändå..)! Speciellt i ansiktet!

Idag har jag haft spanska och svenska. Sista lektionen (engelska C) var inställd på grund av sjukdom. Hade halvsprungit till Eber i onödan.. Fick svettandes gå hem igen. Passade på att ringa gmormor, hon blir lika glad varje gång.
Nu har jag spelat lite på mobilen och läst några kapitel i Rum nummer 10 av Åke Edwardson. Lyssnar på musik på Spotify och ska väl försöka börja skriva på global-uppsatsen som ska in den 15e september. Vill inte! Pluggar hellre matte eller något annat.. xP

Imorgon är det onsdag. Jag börjar 09.30 och ska ha APU-info och sedan matte.

Ska försöka komma på vad jag vill besöka/se på vägen hem från Turkiet med! Några förslag??

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

saknar dig jessbess, himla tur att vi ses på fredag, annars hade jag nog kolat.. <3

2010-08-31 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0