Pick a side

Jaha, då är jag väl tillbaka här då antar jag. Känns skumt att vara hemma (jag vet, jag tjatar om det) men det är riktigt skönt. Om någon missat att jag varit borta i en månad (inte så troligt då jag inte har speciellt många läsare, men ändå..) så är det bara att kolla in www.jessicajohanna.blogg.se/jlanzarote. Siw kom på en smart grej, att göra någon slags bok av Lanzarote-bloggen. Vet inte riktigt hur man ska göra då men jag kommer nog på något. 

Igår sov jag till 12, jag duschade, åt frukost och dammsög innan Hanna kom hit vid halv 15. Det var jättekul att se henne igen, fast inte kändes det som att vi varit ifrån varandra så länge. Allt var precis som vanligt :) Vi gick igenom allt jag köpt på Lanzarote, vi spelade UNO, vi handlade, vi åt tacos (såååå gott!!), vi tvättade och så kollade vi på Scarface. Helmysigt. När filmen var slut följde jag Hanna ner till cykeln och såg henne cykla sin väg hemåt.
När jag kom upp igen låg kag och kollade på tv till kl 03 innan jag släckte och ehm.. went to sleep.

Idag ska jag väl bara ta det lugnt, igen. Kanske drar upp till gmormor ett tag, får se om jag får med mig Rebecca med, och ikväll blir det utgång! Hannas kompis Ana fyller år (idag? I sånna fall: Grattis!!) och de ska ut efter att de firat henne, och då hänger jag på, såklart ;) Ska bli kul, har längtat efter att gå ut i Sverige! Azm.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0