What to do?

Igår var första dagen i skolan. Känns både bra och dåligt!
Efter skolan gick jag hem, bredde mackor och tog sedan cykeln till jobbet. Jobbade med Bitte och det gick lika bra som det brukar, går faktiskt fort att komma in i rutinerna igen!

Idag var jag i skolan mellan 10 och 14.30. Hp-ettorna hade lekar som vi var ledare för. Dock hann inte jag och Emelie vara med speciellt länge då vi skulle på möte med globalarna. Där pratade vi om resan till Turkiet. Verkar som att jag kommer att få tågluffa själv med min lärare haha. Men men, blir säkert bra det med, Maria är trevlig! ;P
Efter skolan kom Hanna! Vi snackade ett tag och sedan drog vi ner till Bagarstugan. Helmysigt! Efter ett tag blev Hanna super kissnödig så vi gick hem till mig, kissade och såg på film - Terror Train! En skräckis från 1980 hehe.

Nu ska jag snart sova så att jag är uppvilad till imorgon, börjar skolan kl 08.. Kl 09.30 har jag möte med rektorn och Maria om våra kurser och allt. Har för tillfället ingen aning om hur mitt schema kommer att se ut! Känns lite rörigt så här i början. Men har jag tur så slutar jag tidigt imorgon i alla fall!
Efter skolan ska jag nog träffa Elin ett tag och sedan åka och storhandla med Mamma. På kvällen tar jag en buss till Blacka och på torsdag är jag ledig!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0