Don't tell anymore jokes

I torsdags skulle jag och MLI på handelsmöte på Pronova. Vi tog oss dit och kom några minuter försent men som tur var så hade de inte börjat än. Det första de sa när vi satt oss var att Markus Birro hade anmält sig sjuk och kunde inte komma idag. Blev riktigt besviken! :( Sedan satte de igång. Varken jag eller MLI fattade speciellt mycket, det var bara massa statistik och svåra ord så det var skönt när det äntligen blev paus. Hade ju fått höra att det skulle hålla på, inte bara lite mer än en timma som vi trott, utan mellan 13-17. 4 timmar! Det blev som sagt paus vid 20 i 15. Jag tog en macka, vi tog lite godis och vi pratade lite med våra handelslärare som också var där. Vi bestämde oss till slut att vi inte orkade sitta där i nästan en timme och 45 minuter till, så vi gick. Tog en runda på stan innan vi tog 2an. Jag gick av vid Styrmansgatan och gick till mammas jobb för att lämna solkort och tog sedan tåget till Blacka. :)

I fredags ville MLI gå och gymma på håltimmen så jag smsade Hanna och vi bestämde att jag skulle vara med dem sålänge! Var där strax efter 11 och vi gick direkt ner till... Ja vad fan heter det nu igen..? Garvaren! Hihi. Där brukar Hanna och dem äta mat som restaurangeleverna lagar. Det var jättegod mat! Mix var inte så nöjd men jag tyckte det var riktigt gott! :D Thaispett, potatis och sås. Och nybakat bröd. MUMS.
Efter maten följde jag med dem till deras mattelektion. Skitsnygg lärare! Supersöt haha. ^^ Hur som helst, försökte förstå deras mattetal men det gick inte så bra. Sedan skulle rosor delas ut! (Det är ju alla hjärtans dag idag så då kan man skicka rosor mella Kungsgård, DeGeer och Haga.) När Hanna fick en ros blev hon helt tyst och man såg hur det rörde sig i hennes lilla huvud. Texten på kortet var "Gissa vem?" och Michan vände sig mot mig direkt och började fnissa - hon kände igen min handstil på en gång haha. Jag kunde inte hålla mig utan började fnissa jag med och då vände sig Hanna mot mig, slog mig på armen och sa "Meeeen Jessicaaaaaa!" :D Hahaha Superkul var det! Och hon blev jätteglad :D<3 Helt klart värt det! Borde visserligen bett MLI att skriva på istället men skit samma :P
När MLI var klar smsade hon och vi möttes nere vid söder och tog 113 till skolan.

Igår jobbade jag och ska göra samma sak ikväll. Då Fredrik fyller idag jobbar jag med Jane i helgen :)

Eftersom det är alla hjärtans dag idag fick jag present av mamma :D Fick en krok som man sätter på bordet om man vill hänga t ex väskan på något, en ask med After Eight och en fin ring. Tack! Och så har hon köpt massa gidishjärtan som jag ska äta av ikväll. ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

sötaste jessie! jag tycker om dig så himla mycket, bara så du vet :) nästa år ska jag skicka tre rosor till dig för att visa min kärlek (; pusssss <3

2010-02-14 @ 22:00:26
Postat av: Tilde

Jessie då! Du åt ju taisåpjäll, inte spett och det var ju inte alla hjärtans dag i fredags ju:) haha

2010-02-14 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0