Februari 2010

Ska jag vara ärlig vet jag inte vad som hänt under veckan som gått då jag inte skrivit på bloggen alls. Men tro inte att jag glömt bort er fina människor som jag träffat, eller vad vi gjort! Jag minns bara inte i vilken ordning och jag känner inte att jag har ork att gräva i minnet just nu..
Eller.. Vi ska se om jag minns några händelser..

* Dålig/underlig/rolig skräck med Hannapannabus.

* Modern dans och presenter/julklappar med Karin.

* Skola, stan, Paus och flum med MLI.

* Flera kvällars jobb = 6 nya böcker, äcklig soya-dryck och rosor till mamma.

* Prat och mys med saknade Maja.

* Läst ut 2,2 cm tjocka Skuggan Från Fronten del 1 av Hans Hellmut Kirst och börjat läsa 4,9 cm tjocka Läkarna av Erich Segal.

Jaa, det är väl ungefär det som har hänt tror jag. Har jag missat något så påminn mig gärna ;)

Idag har jag varit ensam hemma och passat på att skriva svenska-"uppsatsen" om Cykeln. Höhö.. Något trött på plugg nu :P

Imorgon ska jag träffa Hanna och vi ska se Shutter Island, baserad på boken av Dennis Lehane med den svenska titeln Patient 67 (som jag läst!). Ska blir supermys, både att träffa Hanna och att gå på bio! Och kompinationen gör det ju inte värre direkt! :D Hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

hahaha. Flum med MLI. :P stolt att jag fick den beskrivningen! (A)

2010-02-25 @ 11:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0