Första, andra, tredje, såld!

Igår kväll/natt hörde jag hur det blåste storm ute och bara hoppades på att det skulle vara över till morgonen. Men inte.. Så det blev att pulsa till skolan på icke-plogade vägar i blåsten. Hade natur första lektionen och sedan turism. Nar jag och MLI satt och åt och hade ställt in oss på en lång håltimme fick vi höra rektorns röst i högtalarna. Han meddelade att alla lektioner, från och med kl 13, var inställda! :D Hade ju bara spanska kvar men helskönt att få gå hem så pass mycket tidigare! Plus att jag ju slapp spanska glosorna ;)Så jag pulsade helt enkelt hem igen och var hemma kanske 10 i 14. Läste lite i svenska boken, pluggade lite på engelska glosorna och såg The Godfather (eller Gudfadern, beror på vilken språk man vill använda). Kan inte säga att den var speciellt bra, lite småtråkig faktiskt.. Tack för lånet ändå Hanna :)

Igår lade vi ut vardagsrums-skänkarna och soffgruppen på Blocket! Mamma fick ett mail om skänkarna under dagen. Och för bara några timmar sedan ringde det på mammas mobil och det var ännu en som var intresserad av skänkarna! De kom förbi bara knappt en halvtimme senare för att titta på dem och bestämde sig för att de ville ha dem! :D Så de kommer imorgon och hämtar och vi blir av med dem! (Y) Nu är det bara soffgruppen kvar ;)

Hoppas att skolan är inställd imorgon! Fast samtidigt inte.. Vi ska ju äntligen ha möte med rektorn och gympan kommer ju faktiskt nog vara kul på riktigt med street! Så om det inte är någon skola får de fan ta och fixa så det blir steet någon annan gång! ;P

Nu ska jag snart gå och lägga mig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0