Hur fan vet man?

Var faktiskt inte extremt svårt att gå upp imorse! Har jag för mig.. Aja, idag hade vi matteprov och det gick väl sådär. Och MLI hade ont i magen :( Blev bara värre och värre så tillslut kom hennes mamma och hämtade henne. Blev värsta orolig! :(
Innan jag kunde gå hem skulle jag prata med Maria att vi inte kunde komma och fixa vår powerpoint-grej men hon var inte i sitt arbetsrum. Där var lilla Eva istället så bad om att få skriva ut ett arbete som jag ska redovisa imorgon på turismen, och så fick jag världens segaste dator! Han vägrade göra som jag ville så när jag skulle skriva ut en bild fick jag damp och bara stängde av allt istället xP Tur att mamma fortfarande är på jobbet, hon får hjälpa mig ;)

Nu mår MLI bra igen i alla fall :D YAAY!

Sedan jag kom hem har jag ätit 10 knäckemackor och en liten pizza, tittat på tv och pluggat på min redovisning. Nu lyssnar jag på musik ooooch... just det, bloggar! Kl 19 ska jag och mamma vara nere på Norrköpings Danscenter och dansa afrikansk dans i en timme! :D Hihi ska bli superkul :D Får se om jag och Karin anmäler oss till modern dans på Folkuniversitetet ikväll ;) Superkul
Efter dansen åker jag med pappa hem och det blir en vecka i Blacka!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0