I miss you, and I need you, I do

Igår var det ingen turism! Så kl 13 var jag uppe på VP för att få manikyr av Jenny :D Helkul att träffa den där goingen igen! Vi satt och snackade medan hon fixade mina naglar. Är så stolt :D Hon är jätteduktig och verkade faktiskt vara den enda som hade koll på vart allt va och så. Och så fick ju Jenny en liten uppdatering! Hade visst inte ens berättat om Lanzarote för henne :O Skäms lite..

När vi var klara gick vi tillsammans en bit hem och fortsatte prata om lite allt möjligt :) Ska komma ut till henne på Maxi efter hon slutat praktiken på onsdag nästa vecka. Då blir det fika och ännu mera skitsnack!<3

Idag ehm.. jaa vad har hänt idag? Inget ovanligt haha. Jo, jag gav MLI hennes födelsedagspresent! Hon blev glad :D Det var en grön fin glasskål med två låtsasäpplen och några låtsasstjärnfrukter hihi.
Fick reda på att vi ska dansa street på gympan på torsdag! :D Jag kan vara den enda i klassen som blev glad :P Tänk om man fick ha dans istället för gympa! :O Underbart.

Puss



Mina fina naglar fixade av världens bästa Jenny :D


Kommentarer
Postat av: hanna

ÅH, GAP! finaste låten ju :')Måste, måste ses snart min kära, kanske bio nästa vecka? <3

2010-02-03 @ 16:27:16
Postat av: hanna

syftade på rubriken där om du undrade :)

och ja, vi fick sluta tidigare idag också! läskigt att ingenting fungerar fast det bara är lite snö vi snackar om.. haha puss

2010-02-03 @ 16:31:22
Postat av: Jenny

naw, tack gumman :) tyckte också att det var jättetrevligt :) <3

2010-02-23 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0