I'm home

Imorse ville jag inte alls gå till skolan. Var jättetrött huhu. Bara satt där på sängen invirad i täcket och bara stirrade in i väggen. Både mamma och Becca trodde att jag var sjuk :P Kom iväg till skolan sedan i alla fall. Hade en från Vänsterpartiet på samhällen, prov på matten och pratade om stjärnor på naturen. Sedan satte jag och MLI oss i en datasal och fortsatte med våran powerpont till ettorna. Gå vääääldigt segt. har nu bestämt oss för att ha bara bilder och ha punkter på ett papper på sidan om. :)

Nu är jag hemma och har varit det i några timmar. Har ätit kokosbollar, tittat på tv och brottats med Becca. Ikväll blir det afrikansk dans med mamma igen.

Puss

Tilde, jag hade för mig att någon sade spett hehe ^^ Och jag skrev det där inlägget på alla hjärtans dag, fast jag berättade om i fredags :) Men hade inte varit konstigt om jag skrivit fel haha
Hanna, du är underbar! :)<3

Kommentarer
Postat av: MLI

Våran redovisning asso, bajs på den!!! Nu får du berätta om hur din andra afrikanska dansupplevelse var! :D hoppas på bättre än den första!

2010-02-15 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0