Jungle Party

På turismen började jag och MLI på vår powerpont-presentation som vi ska ha för handels ettorna nästa vecka. Går framåt men väldigt sakta :P
På engelskan var vi skönt flummiga. Älskar det hahah.
På samhällen kom två människor frånn Kristdemokraterna och pratade lite. Blev väldigt trött efter bara 5 minuter.. Politikerna drog över lite på tiden så hann inte göra speciellt mycket på svenskan. Men det gör ju inte mig något :D

Efter skolan gick jag ner till Hanna. Hon, jag och Mix (och fler folk men dem tappade vi vartefter vi gick) gick ner till Apoteket. Fick reda på att det inte går att göra så mycket åt mina ärr, det bli laser helt enkelt! Yaay..
Gick sedan vidare till ICA och köpte sushi innan vi gick upp till Ektorp. Michaela släppte vi av på vägen och Hanna och jag drog hem till henne. Åt den "supergoda" sushin. Alltså, börjar nog fan lära mig att äta det där, trots att det bara är andra gången haha :P Är mest soyan som smakar underligt haha Men åt allt utom en sak! :D Hihi. Sedan kollade vi på Sherlock Holmes som var riktigt bra!
Och så får vi ju inte glömma att jag hjälpte till att vika kläder på Hannas stökiga rum ;)
Tog 20 tåget och är nu tillbaka i Blacka!

Sovmorgon imorgon, underbart<3

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

lyssna på johnossis nya låt what's the point NU! fina grejer! PUSS<3

2010-02-10 @ 18:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0