So I go, yes I go, so I take that train

I torsdags hade vi äntligen möte med rektorn och mentorn! Visar sig att jag inte alls har för några poäng utan kommer få mycket fler än jag egentligen ska ha. Men det gör ju inte mig något ;P
Igår var det fredag och hur skönt som helst med helg! På skolan hade möte med Kerstin Sanner och skrev äntligen ihop ett litet brev till Lanzarote så att vi kan söka pengar snart. Efter skolan gick jag hem och snackade lite med Becca innan jag drog till Hanna! :D Vi pratade om lite allt möjligt som vanligt och sedan såg vi på Kill Bill 2, bra filmer det där! Såg bara ungefär 45 minuter tror jag sprang jag hem och åt pepparstek (som mamma stekte för länge - inte blodig någonstans..) och sedan sprang jag tillbaka igen.  Jag hjälpte henne med klädval till idag och hon följde med mig hem för att hjälpa mig sedan.

Idag fyller ju Michan åååååår!! :D 18 är hon nu haha Galet. Ska möta gänget som varit och bowlat någon gång mellan 15 och 16. Superkul!

Puss





18 ÅR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0