The most important thing to remember is, I won

Igår var det en riktigt trevlig kväll! Var hos Michan vid 16 och vi satt och pratade lite på hennes rum först. Kul med så snälla och roliga människor :D Sedan blev det god mat och hemmagjord tårta (som inte alls såg hemmagjord ut!) och sedan presentöppning. Förstår inte hur man kan ha så bra fantasi vad gäller presenter, själv har jag ofta jättesvårt för att komma på vad jag ska köpa! Helroliga grejor fick hon i alla fall och det är kul att se Michaela lite smått generad ;D
Senare på kvällen blev det Melodifestivalen och vid 23 gick jag, Hanna och Tilde hem tillsammans. Vi släppte av Tilde vid en av Skarphagsrondellerna, jag släppte av Hanna vid hennes gård och sedan gick jag hem för att kolla lite på tv innan jag gick och la mig. Becca somnade på madrassen i vardagsrummet haha ^^.

Idag har jag, mamma och mormor rensat lite i förrådet. Skönt att slänga massa skit och faktiskt ha lite bättre koll på grejerna. Blir lite enklare sedan när vi ska flytta också att ha lite mindre att släpa på. Och det blir mindre stressigt sen när vi börjat redan nu! :)

Imorgon är det skola igen då. Hehe.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0