You know why I keep hitting myself with the hammer? Because I love it when I stop

Idag fick jag sova lääängee. Underbart skönt. Kunde ändå duscha och äta frukost i lugn och ro hihi :D Faast, att jag kom förstent till lektionen har ju inget med det att göra.. Nej faktiskt så var bussen lite sen plus att vi fastnade bakom en lastbil ett tag -.- Hann i alla fall se lite av Playa del Sol på Fritidsturismen och sedan prata med läraren om min och MLIs lila *extra uppgift*. Pratar om att åka till Paris! :D Ska gå på musikal och sedan ska vi se om vi kan hitta något lite mer fritidsturism-aktigt att göra. Hur kul som helst!

Efter turismen drog jag och MLI ner på stan. Hon köpte en fin kalender och jag köpte en liten Alla Hjärtans Dag-present till mamma. Känn dig pressad ;)
Sedan gick vi tillbaka till skolan och hade spanska. Började kolla på en film om en tjej som smugglar knark i magen. Jah..

Efter skolan slutat gick vi ner mot stan igen. Försökte matcha min buss/tåg och hennes spårvagn. Slutade med att vi köpte naturgodis, jag följde med hennes spårvagn ner till rese och därifrån tog jag mitt tåg som stod och väntade på mig :) Perfekt!

Nu har jag ätit makaroniröra och pluggat på natur och samhäll. Helskönt när man äntligen blir klar med något!!

Chefen smsade imorse med. Undrade om jag kunde jobba imorgon med kände att jag hellre blir klar med allt jag har i skolan först, så jag sa nej. Så det bli att plugga imorgon!

Nu ska jag ta en paus med pluggandet till MLI smsar och säger att hon kan hjälpa mig bli klar med naturen! :D

Puss

Hanna, ska lyssna så fort jag kommit hem till mamma och spotify! :D (vilket blir påå... lördag!)

Kommentarer
Postat av: hanna

filmen låter som maria full of grace tycker jag. Har för mig att jag sett den och tyckte den var helt ok :D tack för senast! puss<3

2010-02-11 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0