I just don't know what to do with myself

Igår gick jag upp tidigt. Eller, det kändes jävligt tidigt i alla fall! Klockan var halv 10 ^^.  Skulle i alla fall ta bussen till stan 11.20, men när jag stog vid busshållplatsen kom Billa (grannen) och undrade om jag ville ha skjuts in till stan. Klart att jag hellre åker i en varm bil är står kvar i kylan (-14 tror jag det var!) och vänta på bussen! Han släppte av mig vid biblioteket. Jag tog 2an till Sturmansplan(?) och gick sedan till mammas jobb för att hämta hennes solkort. Självklart hade hon gått på lunch och inte tagit med sig sin mobil så jag kunde inte få tag på henne. Som tur var kom Pär så han kunde hjälpa mig upp till matsalen och mamma kunde ta fram kortet åt mig :D MLI, hennes pappa och hennes bror väntade i bilen utanför och de skjutsade upp oss till stan. Jag köpte nya vinterskor (bild kommer senare), ny mössa och två par jeansleggings, vi åt på Paus och vi solade. (Y) Sedan tog vi 119 till Stadium Arena för att titta på Hammadi när han spelade match. Hade bestämt mig redan innan att jag skulle hem rätt tidigt så när pappa ringde och sa att de var i stan och undrade om jag ville åke med hem så gjorde jag det. Dolphinsmatch får vi ta någon annan gng MLI! :D

Fick ju julklapp också! En assöt kruk-gubbe med hål i huvudet för växten. Men i stället för en växt var där godis! Så passande haha :D Och eftersom jag är så dålig på att köpa julklappar fick MLI välja själv, det blev då en korthållare och en sten med ett hjärta på.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Är ju snart skola igen så man får helt enkelt ta vara på de sista lov-dagarna man har. På söndag blir det att träffa sötaste Hannapanna! Först på förmiddagen och sedan på kvällen igen, hon ska nämligen till farfar mitt på dagen ;) På kvällen ska vi titta på skräck.. Får se hur det går! Hanna har lovat mig att hon ska följa mig hem efteråt i alla fall :D

Imorgon ska jag väl dammsuga lite här uppe och så innan jag åker in till mamma.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0