Exakt det vanliga

Idag började jag kl 10 med natur. Det blev utan MLI idag då hon var på halkan! Hon fick börja köra och det gick bra! :D Stolt hihi :)
Efter naturen åt jag med My och Natalia innan jag gick hem. Hade ju liksom över 3 timmars håltimme. Tänkte inte sitta i skolan och glo själv så länge xP Så drog alltså hem och åt glass! MUMS. Gick sedan tillbaka till skolan för att ha spanska kl 14.40. Och då kom MLI med! Läxförhöret gick bra men resten av lektionen jobbade vi med.. Ja vad fan hette det nu då? Kommer inte ihåg, så krångligt var det. Kan ju inte påstå att det gick bra xD

Efter skolan gick jag ner med MLI till stan för att ta bussen hem. Upptäckte att 119 inte skulle gå förrän om 23 minuter och 117 om 17 minuter.. Stog vid söder i nästan 20 min, tog 117 till kyrkan och gick sedan hem därifrån. Har läst engelska, plockat på rummet, ätit, slängt skräp och varit en sväng hos Hanna för att lämna skivor och hämta tuggummi.

Nu kollar jag på Dukes of Hazzard (igen) och tror jag ska ta lite glass igen :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0