Fear no darkness

Igår tog jag buss och tåg in till stan då. Tåget var såklart 10 minuter försenat.. Vid rese fick jag sedan stå och vänta på 117 i 7 minuter. Fy fan vad kallt det var! -17 är inte skönt alltså :O Har ingen aning om hur kallt det är idag men har för mig att det skulle vara lika kallt idag, om inte kallare. Huhu. När jag gick från kyrkan kändes det som att nästippen skulle ramla av. Jag kom hem till mamma 20 i 15 så var bara att lämna väskan och sedan springa vidare till jobbet. På vägen dit sprack läppen.. Underbart.

På jobbet gick allt bra, lite småjobbigt bara att bli hungrig redan kl 20 när jag slutar 22 :/ Brukar alltid äta varm mat innan jag går till jobbet, det behöver jag, annars bli jag sådär hungrig. Så idag blir det lasagne! :D

Nu sitter jag i sängen, fortfarande i pyamas, och lyssnar på musik och tittar på tv. Har pratat med Karin i telefon ett tag med. Lika trevligt varje gång :D Undrar hur många gånger vi säger "va?" egentligen xD Antingen så pratar båda otydligt eller så har båda dålig hörsel. Är nog en blandning ;)

Nej nu måste jag börja fixa mig om jag ska hinna bli klar med allt innan jag måste gå till jobbet igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0