Här står jag mitt i livet

Igår blev det en helmysig kväll hos Hanna! Vi såg då på the Happening, åt popcorn och drack juice (stavas?). Rätt bra film och ibland ganska rolig. Eller vad säger du Hanna? xD Tanten var läskigast! Haha.
Filmen var slut vid halv 22. Efter det satt vi och tittade på kort, mindes gamla tider och bara snackade ända till jag fick sms från Becca som undrade om jag skulle komma hem snart. Klockan hade visst blivit 23.30! Hannapanna följde mig en bit hem och hade en rätt så privat konversation om man säger så xd
När jag kom hem blev det att gå och lägga sig ganska direkt.

Idag gick jag upp 06.05. Var ganska trött kan jag säga. Var på skolan kvart över 8 och det började med samhäll.. Gick sedan till rektorn och bestämde att vi snart skulle ha möte (jo, du vet Tilde, jag och MLI har ju special utbildning eller vad man ska säga och det kan bli ganska rörigt med kurser mm. På papprena står det t ex att jag har för några poäng när jag egentligen borde ha fler än jag ska ha. Måste ju även prata om Lanzarote så allt blir klart. :)). Efter det hade vi matte och natur innan vi slutade 12.15. Jag gick hem och pluggade lite och packade innan jag sedan drog ner till stan för att möta Maja. Vi gick och solade och sedan kom pappa och hämtade mig utanför biblioteket. Riktigt skönt att sola när det är så kallt ute! Varmt och skönt. Lite tråkigt bara när man får ett jättetrångt "rum" där alla som väntar sitter precis utanför. Kunde inte slappna av helt till en början men sedan tror jag att jag somnade :D Vaknade igen när det bara var 3 min kvar (Y)! Sköööööönt.

Imorgon är det skola igen då. Vet inte riktigt hur jag ska klara av det här med tidiga morgnar igen xd.

Puss

Har tänkt att jag ska börja ta bilder med mobilen varje dag och sedan lägga upp på bloggen. Kan ju bli lite roligare haha! Men förvänta er inte för mycket ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0