Hero of war

Kan ju börja med att säga (för 3:e gången idag): GRATTIS KARIN! 18 ÅR IDAG FAN :D Världens bästa<3
Tog tåget till stan imorse och sedan 3:an upp till söder. Efter mer än halva spårvagnsresan upptäcker jag att den där tjejen som sitter ungefär två säten bort och som har suttit och fått en massa sms är ju KARIN!! Galet xD Haha! Gick fram och pratade med henne (daaah xP) och det visade sig att vi båda gått på vid rese xD Hahaha. Fattar inte hur vi lyckas! (L)

Skolan har väl gått bra idag med. Förutom att MLI fick feber på sista lektionen! :( Inte så stor chans att hon kommer imorgon.. Möhöööö! Så tråkigt utan henne!<3 Får se hur det går. x( Imorgon blir en väldigt skum dag om inte MLI kommer. Återkommer om det!

Efter skolan nu har jag varit på Coop Forum med pappa och Becca, pluggat naturen till imorgon, ätit soppa, ätit naturgodis och sett på SYTYCD. Nu ska jag sova!

Puss




Kommentarer
Postat av: sjuklingen MLI

oooooh! jag hatar att vara sjuk!! :( är mycket hellre i skolan då!! Hoppas din dag var bra ändå, du fick ju prata med mig i telefon iaf! Det gjorde mig glad att du ringde! :D<3 Take care

2010-01-13 @ 15:47:35
Postat av: MLI

hahaha, is i håret" :P

2010-01-13 @ 16:54:52
Postat av: karin

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK gumman <3ily

2010-01-14 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0