I have a brain that feels like pancake

Måste bara säga att jag älskar Johnossi. (Lyssnar på Spotify hihi). (Y)

Idag var MLI i skolan igen! *Lycklig* :D På håltimmen gick vi ner på stan och åt på Paus. Och så köpte jag ju tuggummin. Sedan tog vi bussen till skolan igen och pluggade lite matte haha :P Sista lektionen var då global med religion. Inte mitt favorit ämne direkt men var ganska kul idag. Älskar när MLI blir sådär trött och flum xD Garvattacker under redovisningar = (Y)

Träffade på Maja innan jag gick från skolan också. Alltid lika trevligt! :D
Nu sitter jag som sagt och lyssnar på musik. Ska snart åka till pappa. Känns verkligen inte som fredag!
Imorgon och på söndag ska jag jobba..

Puss

Vsg Karin<3 Ilyt.

Åååh vad kul Hanna! Hihih. Kanske måndag eller tisdag blir bra?



Kommentarer
Postat av: hanna

tisdag går säkert fin-fint! puss

2010-01-15 @ 21:06:13
URL: http://hejhannaa.blogg.se/
Postat av: MLI

Hahahahha! Jamen. Jao, jag vet inte riktigt vad jag styrde med där! Allt var roligt i alla fall :P och jag lyckas ju alltid ställa så dumma frågor. xD Jag kände mig skapligt dum efter, men jag visste faktiskt inte vad det betydde! ahha. <3

2010-01-17 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0