I'm a dead man

I morse vaknade jag av att Hanne kommer in och ropar på mig. Slog mig gjorde hon också. Hon hade tappat ner sitt Nintendo bakom sängen och kunde inte få upp den. -.- Gick ner och kollade men kunde inte göra något, gick och lade mig på soffan i stället ^^. (Siw och pappa var inte hemma)

Senare på dagen åkte hela familjen + Hannes kompis Clara till pulkabacken. Var skitkul xD Inte ofta som jag följer med på sådana grejer men idag kände jag för att komma ut lite. I brist på riktiga vinterkläder blev det leggings + Beccas joggingbyxor, linne + långärmad tröja + danströjan + vanliga jackan (tömde fickorna först), vanliga strumpor + raggsockor + skatarskorna och halsduk och Beccas mössa. Och vantar då. Kan säga att jag var ganska blöt om benen sen xP

Nu sitter jag, Beccs och Elin och kollar på 2012. Ska nog sluta skriva nu och titta ordentligt!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0